Kevés ma Magyarországon az olyan call center, amelyik tisztában van a vélemény- és piackutatási munkák egyedi igényeivel. A Publicus Call Center 2007 őszétől a telefonos adatfelvételek és az egyéb call center-szolgáltatások területén is bizonyítja megrendelői felé, hogy minden kutatási igényt egyediként kezelünk.
Professzionális call centerünk az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:
1. piac- és véleménykutatási célú telefonos adatfelvételek
– operátorok által biztosított élő hanggal
– hangfelvétel lejátszásával, nyomógombos válaszadási lehetőséggel
– itt készül a Publicus Omnibusz
2. tájékoztató telefonos kampányok
– élő hanggal
– hangfelvétel lejátszásával
3. telemarketing kampányok
A call centerben az operátoraink mindig egy előre kidolgozott szkript alapján dolgoznak, mindig csak az aktuális kérdés jelenik meg előttük a monitoron, majd a válaszokat számítógépbe rögzítik, ami egyben tárolja is az adatokat. A kérdőívekbe épített elágazásokat a rendszer automatikusan kezeli, így kizárt az esetleges téves kérdésfeltevés lehetősége. A kutatások lezárását követően a rendszer közvetlen munkavégzésre alkalmas adatbázist állít elő, felgyorsítva ezzel a munkavégzést.
Technikai információk:
A Publicus Call Center központi eleme egy Avaya Definity típusú server, rendszerünk teljes kiépítettségében 40.000 mellék egyidejű kiszolgálására alkalmas. A munkahelyek Callmaster V. rendszertelefonokkal vannak felszerelve. A központhoz integrált NICE hangrögzítő rendszer kapcsolódik, amely szűrhető hangrögzítést tesz lehetővé. A központhoz Call Center Management szoftver kapcsolódik, amelynek segítségével a hívásfolyam és a híváselosztás rugalmasan szabályozható, a hívások pedig tetszőlegesen csoportosíthatók. Telefonos adatgyűjtéseinket a szoftverbe épített speciális funkciók (preview, progresszív üzemmód) segítik, minimalizálva a holtidőket, a maximálisra növelve ezáltal munkánk hatékonyságát.
Ha a Publicus Call Center szolgáltatásai felkeltették érdeklődését, esetleg kérdései merültek fel, várjuk jelentkezését.